Eerste camperervaringen

24 maart 2015 - Jupiter, Florida, Verenigde Staten

Met de camper op pad, spannend! Eerste campground lastig te vinden ivm vakantieperiode hier en ook nog weekend. We dachten een leuke gevonden te hebben, Fort Pierce, bij het strand maar wat een pech, aan een drukke weg en shuttle naar strand kapot. Geoefend met aansluiten camper aan hookup en volgende dag door naar national state park Jonathan Dickinson, prachtig gelegen! Lekker naar strand geweest, palm beach. 'S avonds helemaal lek gestoken door zandvliegjes en muggen, wat een jeuk!! Vandaag naar het park en trail gelopen. Een zeekoe gezien, veel hagedissen en mooie vogels maar geen slangen of krokodillen. Groot kampvuur gemaakt en met Nederlands-Amerikaans gezin marshmallows geroosterd. Morgen door naar nog meer muggen in de Everglades...
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lune:
    24 maart 2015
    lieve lotte, is het leuk in Amerika? Ik heb je foto's gezien en wat een toffe camper. Dat wil ik ook wel. Op school zit ik nu naast Fenna en op jouw plekje zit Rodee, soms dan! Ik mis je wel want ik kan nu niet met je spelen.. Hoeveel nachtjes ben je nu al weg? Veel liefs Lune
  2. Sophie:
    25 maart 2015
    Lieve Fanne, heb je het leuk in Amerika? En was het leuk in Disneyland? Ik hoop dat je nog een fijne vakansie krijgt, en volgens mij gaat dat wel lukken. veel liefs : Sophie
  3. Noortje:
    25 maart 2015
    Lieve allemaal,

Wat super om te zien en te lezen wat jullie allemaal mee maken! Wat een mooie foto's!!! En jeetje, wat een muggenbulten!!!
    Wat zien de kids er toch mega stoer uit met de petjes en hoeden! wat zijn jullie toch knappe kids! Hoe gaat het met Engels praten? Kunnen jullie goed slapen in de camper?
    En kunnen papa en mama een beetje koken? En rijdt het een beetje makkelijk? Of is het heel lastig draaien enzo?
    Volgens mij hebben jullie wel heerlijk weer nu!

Hier gaat alles goed. Pake en Bijke hebben vanavond bij mij gegeten en morgen gaat Pake naar
    Vlieland en Beppe helpen verhuizen. Ik heb Pake zijn auto gekocht, want als Beppe weer thuis woont wouden ze geen 2 auto's meer.
    We zijn zondag naar een dansvoorstelling van Annemarije geweest, in een hele groote zaal met heel veel publiek. Ze deed het super! Het was erg leuk om te zien!

Heel veel plezier en heel veel liefs!!!!! Dikke zoenen van mij!!!!
  4. Amber:
    26 maart 2015
    Lieve fanne
    Is het leuk in Amerika?en hoe was het in Disney?ik mis je heel erg liefs Amber
  5. Familie van der Linden:
    27 maart 2015
    Groeten aan Tijmen van Koen!