Trouwen in Las Vegas

10 mei 2015 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Op 5/5/15 getrouwd in Graceland wedding chapel door Elvis! Dag tevoren nog snel jurken gekocht en Sebas 2 uur tevoren een pak. In bijzijn van 3 vrienden (na bachelor in Vegas) door limousine opgehaald en naar wedding chapel gebracht. Het was een bijzondere en vrolijke bruiloft met mooie liedjes van Elvis. Op terras van Palazio geborreld en bij Hexx onder Eifeltoren tegenover Belagio fonteinen heerlijk gegeten. Het was een topdag! YES, WE'RE MARRIED!

1. Jenny:
    11 mei 2015
    Geweldig. Van harte gefeliciteerd. Hoe voelt het om getrouwd te zijn? Heb nog foto's van onze ontmoeting. Hoe is het verder daar allemaal. Zeker zoveel mois te bewonderen. Hoe bevalt de camper?
    Groetjes
  2. Nelleke:
    21 mei 2015
    Lieve Esther en Sebastiaan,
    Van harte gefeliciteerd!!! wat een super leuk nieuws:)
    Jullie hebben nog heel veel dagen om te genieten met elkaar, heel veel plezier!
    Liefs Nelleke
  3. Ulla, Moritz, Erik & Katharina:
    22 mei 2015
    Lieve luitjes,
    Wat een huwelijksreis hebben jullie, man! Dat doet niemand jullie snel na. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wat leuk om zo af en toe mee te kunnen genieten met jullie. Het pak, het overhemdje en de jurkes stonden geweldig, wat een plaatje! Wij hebben net met z'n 4tjes al jullie foto's nog eens bekeken en we kunnen duidelijk zien dat jullie de kunst van het vakantieleven goed hebben geleerd: jullie staan er steeds relaxderr (en steeds bruin gebrander) op. Voor ons zal het nog even wennen zijn dat wij een zomervakantie zonder onze vakantievrienden moeten doorstaan . Lieve groetjes uit het verre, verre Leiden, Route 44.
  4. Evi den Ouden:
    24 mei 2015
    heel vet evi
  5. Roos:
    3 juni 2015
    Wat ziet het er allemaal fantastisch uit!
    Geweldig om al die stralende gebruinde gezichten te zijn
    Hier in het CMH leeft iedereen erg mee en we kijken vaak op jullie blogg... maar als ik jullie was zou ik maar niet te veel aan het CMH Denken en heerlijk genieten.
    Fijn ook dat jullie nog zo lekker lang te gaan hebben!

Veel liefs, Roos
  6. Eleanora en Lizzy:
    13 juni 2015
    He lieve Lotte en Suze,
    we missen jullie heel erg. We hebben jullie foto's gezien. Het waren hele erge mooie foto's. We hopen dat jullie snel weer terug komen en dat we dan samen naar het Dolfinarium gaan.
    Liefs, Eleanora en Lizzy
  7. Evi den Ouden: